Registrere deg som bruker/bestiller

Trinnvise instruksjoner
Det aller første steget når du skal registrere deg som ny bestiller, er å gå inn på tolkenett.net. Deretter trykker du på "Ny kunde" under innloggingen. Følg så stegene videre.

Deretter skriver du inn din epost adresse som du bruker i jobb sammenheng, samt ditt eget passordet du ønsker for å logge deg inn.

Neste steg må du starte med å trykke på "Helseforetak" øverst under "Kundeinformasjon". Deretter fyller du ut alle felt nedover.
1. Trykk først på den type bruker profil som passer deg best.
2. Skriv deretter inn "Avdelingsnavn".
3. Dersom du jobber på et sykehus, er det viktig at du skriver inn riktig kostnadssted. Kostnadsted, Ansvarsnr. og RashID er en og samme ting. Hvilke ord som blir brukt om dette nummeret, avhenger av hvilke sykehus du jobber hos. Det er veldig viktig at det blir skrevet riktig nummer her for at alle oppdrag blir fakturert til riktig avdeling.
4. Skriv inn "Organisasjonsnummer" om du har tilgang til dette.
5. Skriv inn telefonnummeret for avdelingen din.
6. Skriv inn hvilke sykehus du jobber på.
7. Skriv inn adressen for sykehuset.
8. Skriv inn postnummeret til sykehuset.
9. Skriv inn hvilke by sykehuset er i.

Deretter skriver du inn ditt eget fornavn og etternavn - etterfulgt av telefon nummeret til avdelingen din slik at vi alltid kan nå personene som er på vakt.

Trykk "Lagre", og du vil komme inn i våres bestillings portal hvor du kan begynne å bestille tolke oppdrag.
HAR DU FORTSATT SPØRSMÅL?
Kontakt oss
+47 22 99 32 99
